Voor als U lid wilt worden kan men terecht bij:

Tabakshop Dekker
Kaasmarkt 1
1671 BH Medemblik
tel: 0227-547997.

Wij delen U mede dat het incasseren van de Vispaskosten 2020, via incasso, voor leden van HSV Viscollege VNK die een incassoformulier hebben ingeleverd, door Sportvisserij Nederland geïncasseerd gaat worden.

Dus op het bankafschrift zal staan “ Sportvisserij Nederland “. Sportvisserij Nederland zal dan deze gelden storten op de bankrekening van HSV Viscollege VNK. Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met de leden administratie: 0900-2025358 e-mail ledenadministratie@vispas.nl

De kosten voor de vispas 2020 zijn:

Vispas (leeftijd 14 jaar en ouder) € 29,00 en € 5,00 administratiekosten.
Jeugdvispas  (leeftijd t/m 13 jaar) € 13,00 en € 5,00 administratiekosten.
Extra vispas:                                € 13,00 en € 5,00 administratiekosten.  (alleen voor leden die al lid zijn van een andere HSV)

Abonnement op het "Visblad" Maandblad:     € 6,00 per jaar. (alleen voor leden Medemblik en Opperdoes)

Indien er een machtiging wordt gegeven voor automatische betaalbaarstelling, dan worden administratiekosten niet in rekening gebracht.

Acceptgiro: 1e herinnering (februari/maart): 1,50 euro herinneringskosten.

Acceptgiro: 2e herinnering (april/mei): 2,50 euro herinnering kosten.

Je kunt ook de vispas aanvragen via de website                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Ga naar dan naar vergunningen en dan  vispas aanvragen.

Lidmaatschap opzeggen?

Telefoon: 0900-2025358 / e-mail: ledenadministratie@vispas.nl