Voor als U lid wilt worden kan men terecht bij:

Tabakshop Dekker
Kaasmarkt 1
1671 BH Medemblik
tel: 0227-547997.

Wij delen U mede dat het incasseren van de Vispaskosten 2018, via incasso, voor leden van HSV Viscollege VNK die een incassoformulier hebben ingeleverd, door Sportvisserij Nederland geïncasseerd gaat worden.

Dus op het bankafschrift zal staan “ Sportvisserij Nederland “. Sportvisserij Nederland zal dan deze gelden storten op de bankrekening van HSV Viscollege VNK. Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met de leden administratie: 0900-2025358 e-mail ledenadministratie@vispas.nl

Acceptgiro: 1e herinnering (februari/maart): 1,50 euro herinneringskosten.

Acceptgiro: 2e herinnering (april/mei): 2,50 euro herinnering kosten.

De kosten voor de Vispas 2018 zijn:

Vispas (leeftijd 14 jaar en ouder): 27,00 euro + 5 euro administratiekosten.

Jeugdvispas (leeftijd t/m 13 jaar): 12,00 euro + 5 euro administratiekosten.

Extra vispas: 12,00 euro + 5 euro administratiekosten. (alleen voor leden die al lid zijn van een andere HSV)

Abonnement op het “Visblad” (maandblad): 6,00 euro per jaar. (alleen voor leden in Medemblik en Opperdoes)

Als u een machtiging afgeeft of opstuurt, dan vervallen de administratiekosten!
Het machtigingsformulier is te downloaden via de website van HSV Viscollege VNK www.vnkmedemblik.nl

Je kunt ook de vispas aanvragen via de website                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Ga naar dan naar vergunningen en dan  vispas aanvragen.

Lidmaatschap opzeggen?

Telefoon: 0900-2025358 / e-mail: ledenadministratie@vispas.nl