Zomercompetitie Wedstrijden

Wedstrijd datum        Loten         Vissen                     Soort wedstrijd                  Viswater
18 april 2020               7:00            8:00                          Witvis                                  Noordhollandskanaal bij Oostgraftdijk
9 mei 2020                  7:00            8:00                          Witvis                                  Oostdijk bij Heerhugowaard
30 mei 2020                7:00            8:00                          Witvis                                  Volkstuinen bij Onderdijk
20 juni 2020                7:00            8:00                          Witvis                                  Noordhollandskanaal bij Schoorldam
11 juli 2020                  7:00            8:00                          Witvis                                  Nieuwe Niedorp
25 juli 2020                  7:00            8:00                          Witvis                                  Noordhollandskanal bij de Stolpen
12 september              7:00            8:00                          Witvis                                  Westfriesevaart bij Middenmeer
17 oktober                   7:00            8:00                          Witvis                                  Overlekerkanaal

Iedere deelnemer dient 07.00 uur aanwezig te zijn voor het loten, alleen laatste wedstrijd loten om 08:00 en vissen vanaf 09:00 tot 13:00 uur!! Voor verdere informatie kunt u contact op nemen met Sjaak Laan: 0612159040. Detail informatie en verzamel locatie per competitie wedstrijd is te vinden onder wedstrijden/wedstrijden.