John Vallen wint de VNK cup

Vrijdag, 27 mei 2022

Op hemelvaartsdag is de VNK cup gevist, de wedstrijd zat al weken vol. Een tweetal vissers waren zonder af bericht weg gebleven. Dat was erg jammer, want er waren genoeg vissers op de reservelijst die wij moesten teleurstellen. De betreffende vissers worden op de 'lijst' gezet, hetgeen betekent dat zij niet meer welkom zijn bij alle open VNK wedstrijden. Het was een moeilijke wedstrijd, veel vissers moesten sprokkelen voor een visje. Uiteraard was er ook een winnaar Vleutenaar John Vallen wint deze editie, runner up werd wereldkampioen Ramon Ansing en derde werd Peter Groeneveld. De uitslag is te vinden onder wedstrijden en dan doorklikken naar uitslagen.