Het laatste verenigingsnieuws

Kerstwedstrijd

publicatiedatum: Zondag, 28 oktober 2018

Op 15 december wordt weer de jaarlijkse kerstwedstrijd gevist in het Overleekerkanaal. Opgeven kan tot en met 13 december 2018 bij Bart Schipper. bart.jannyschipper@quicknet.nl

Sjaak Laan nieuwe kampioen zomercompetitie

publicatiedatum: Woensdag, 10 oktober 2018

Sjaak Laan heeft op overtuigende wijze de zomercompetitie 2018 gewonnen!!!

Sjaak Laan wint laatste zomer competite wedstrijd

publicatiedatum: Woensdag, 10 oktober 2018

Sjaak Laan wint de laatste wedstrijd van de zomercompetitie

Uitslag Koppelwedstrijd aan de Cultuurweg Middenmeer

publicatiedatum: Zondag, 7 oktober 2018

Johan Terpstra en Jacco Terpstra winnen de jaarlijkse koppelwedstrijd met ruim 14 kilo vis.

VNK vispassen 2019

publicatiedatum: Dinsdag, 11 september 2018

Wij delen U mede dat het incasseren van de Vispaskosten 2019, via incasso, voor leden van HSV Viscollege VNK die een incassoformulier hebben ingeleverd, door Sportvisserij Nederland geïncasseerd gaat worden. Dus op het bankafschrift zal staan “ Sportvisserij Nederland “. Sportvisserij Nederland zal dan deze gelden storten op de bankrekening van HSV Viscollege VNK. Voor eventuele vragen kunt U contact op nemen met de ledenadministratie, telefoon: 0900-2025358 / e-mail: ledenadministratie@vispas.nl De kosten voor de Vispas 2019 zijn: Vispas (leeftijd 14 jaar en ouder): 29,00 euro + 5,00 euro administratiekosten. Jeugdvispas (leeftijd t/m 13 jaar): 13,00 euro + 5,00 euro administratiekosten. Extra vispas: 13,00 euro + 5,00 euro administratiekosten. (alleen voor leden die al lid zijn van een andere HSV) Abonnement op het “Visblad” (maandblad): 6,00 euro per jaar. (alleen voor leden in Medemblik en Opperdoes) Als U een machtiging afgeeft of opstuurt dan vervallen de administratiekosten! Het machtigingsformulier is te downloaden via de web-site van HSV Viscollege VNK. www.vnkmedemblik.nl Acceptgiro: 1e herinnering (februari/maart): 1,50 euro herinneringskosten. Acceptgiro: 2e herinnering (april/mei): 2,50 euro herinneringkosten. HSV Viscollege VNK Medemblik

Sjaak Laan wint 7de competie wedstrijd

publicatiedatum: Zondag, 2 september 2018

Op 1 september is de 1 na laatste competitie wedstrijd gevist in het kanaal bij Nieuwe Niedorp. Helaas wilde de vis niet echt meewerken en bleven de vangst gewichten aan de lage kant. Maar Sjaak Laan werd met 2.620 gram 1ste en doet hiermee goede zaken voor het kampioenschap. Nu zal de laatste wedstrijd de beslissing moeten brengen tussen Sjaak Laan en Erik Jan van Lieshout.

Welkom

Wij zijn op zoek naar nieuwe bestuursleden.
Voelt u er iets voor om in het bestuur van VNK te zitten.

Zonder een bestuur draait geen vereniging.

Vispas aanvragen

Wilt u een vispas aanvragen, dan kunt u doen bij het
nieuwe adres:

Tabakshop Dekker