VNK vispassen 2019

Dinsdag, 11 september 2018

Wij delen U mede dat het incasseren van de Vispaskosten 2019, via incasso, voor leden van HSV Viscollege VNK die een incassoformulier hebben ingeleverd, door Sportvisserij Nederland geïncasseerd gaat worden. Dus op het bankafschrift zal staan “ Sportvisserij Nederland “. Sportvisserij Nederland zal dan deze gelden storten op de bankrekening van HSV Viscollege VNK. Voor eventuele vragen kunt U contact op nemen met de ledenadministratie, telefoon: 0900-2025358 / e-mail: ledenadministratie@vispas.nl De kosten voor de Vispas 2019 zijn: Vispas (leeftijd 14 jaar en ouder): 29,00 euro + 5,00 euro administratiekosten. Jeugdvispas (leeftijd t/m 13 jaar): 13,00 euro + 5,00 euro administratiekosten. Extra vispas: 13,00 euro + 5,00 euro administratiekosten. (alleen voor leden die al lid zijn van een andere HSV) Abonnement op het “Visblad” (maandblad): 6,00 euro per jaar. (alleen voor leden in Medemblik en Opperdoes) Als U een machtiging afgeeft of opstuurt dan vervallen de administratiekosten! Het machtigingsformulier is te downloaden via de web-site van HSV Viscollege VNK. www.vnkmedemblik.nl Acceptgiro: 1e herinnering (februari/maart): 1,50 euro herinneringskosten. Acceptgiro: 2e herinnering (april/mei): 2,50 euro herinneringkosten. HSV Viscollege VNK Medemblik