De NK's zijn dit jaar open inschrijvingen

Maandag, 29 juni 2020

De NK's gaan, zoals het er nu naar uit ziet, weer door. In tegenstelling tot eerdere jaren zijn er geen kwalificatie wedstrijden. Het is een open inschrijving en dit gaat niet via Viscollege VNK! Klik verder voor meer informatie.

Vanwege alle Corona-ellende zijn er dit jaar geen selectiewedstrijden voor het NK dobbervissen en NK Feedervissen.
Op 5 september is het NK Dobbervissen en 6 september NK Feedervissen.
Deze wedstrijden worden dit jaar gevist aan het NH Kanaal bij Neck.
Dit jaar kan iedereen mee doen, tenminste als je je op tijd aanmeld en dit gaat niet via de vereniging!

Wat moet je daarvoor doen:
Ga naar de website van Sportvisserij Nederland of klik op onderstaande link (gaat sneller)
Klik op de knop “inschrijven” achter de wedstrijd naar keuze en vul je gegevens in.

Houd je vispas bij de hand, je moet ook je vispasnummer invullen.
De inschrijving begint op 2 juli vanaf 19:00.

Zorg dat je er snel bij bent als je mee wilt doen, want VOL=VOL!!