Gerard Oltmans wint de 7e zomercompetitiewedstrijd van VNK

Zaterdag, 24 augustus 2024

Dit keer visten de mannen aan het NH kanaal bij de Stolpen, de vangsten waren een beetje mager. Wedstrijdleider Eric Jan kon maar niet in de wedstrijd komen. Zoals altijd zijn er vissers die wel wat vangen. Gerard Oltmans bleef het rustigst van allemaal. Hij had zijn hengel vergeten, maar dit maakte hij meer dan goed, door dikke vissen te vangen. De laatste wedstrijd is aan de Westfriesevaart. Aan kop gaat Peter Krijgman, na aftrek van de slechtste wedstrijden is hij niet meer te achterhalen, tweede staat verassend Simon Beunder, die zijn leermeester Eric Jan voorbij is. Derde staat Sjaak Laan. Bij de laatste wedstrijden kan er nog van alles gebeuren. Met name de 3e plaats van Sjaak Laan is nog niet zeker. Eric Jan en Jan Dirks volgen hem op korte afstand. Ronald Nannings is kansloos voor de top, 3 omdat hij 1 wedstrijd niet kon meedoen.